Általános Szerződési Feltételek

Örömmel üdvözöljük a SzertárSport Webáruház vásárlói között. Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbiakat szíveskedjen alaposan átolvasni.


I. A Szolgáltató:

A www.szertarsport.hu online áruházat a Katker 2005 Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
Cégnév: Katker 2005 Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató).
Székhely: 4027 Debrecen, Füredi utca 49-51.
Postai címe: 4027 Debrecen, Füredi utca 49-51.
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-78847/2014
Adószáma: 11556079-2-09
Cégjegyzékszám: 09 09 005419, vezetve a Debreceni Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

II. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

2.1. A Katker 2005 Kft. által üzemeltetett szertarsport.hu webáruházban kizárólag elektronikus úton, interneten keresztül a www.szertarsport.hu webcímen lehetséges a megrendelések leadása. A Szolgáltató nem fogad el olyan megrendeléseket, amelyek e-mailben, telefonon, levélben, faxon érkeznek. A felhasználók tájékoztatása a Szolgáltató részéről szintén elektronikus formában történik.

2.2. A SzertárSport Webáruházban csak az a felhasználó vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek veszi. Miután a felhasználó a 'Megerősítem a rendelést' gombra kattintva véglegesíti megrendelését, a Szolgáltató a megrendeléstől számított 48 órán belül visszaigazolást küld a felhasználónak. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a megrendelés adatait (a Vásárló adatait, a rendelt termék pontos nevét és darabszámát, a rendelés értékét, a választott fizetési módot, a választott szállítási vagy átvételi módot).

E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg a felhasználónak, az elállhat a vásárlástól.

Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

2.3. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A felhasználó megrendeléskor a regisztráció során megadott adatait módosíthatja, új számlázási címet adhat meg. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.

2.4. A szerződéskötés nyelve a magyar.

2.5. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

2.6. Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve a nem beszerezhető, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.

2.7. A megrendelt termékek pontos, rögzített határidőn belül történő kézbesítése érdekében a Szolgáltató megtesz minden tőle telhetőt. A Szolgáltató a weboldalon igyekszik a lehető legpontosabb információkat nyújtani, folyamatosan frissíteni a készletinformációkat. Amennyiben a megrendelt termék mégsem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről a lehető leghamarabb tájékoztatást küld a felhasználónak. Ha a vásárló már kifizette a rendelkezésre mégsem álló terméket, a Szolgáltató a tájékoztatást követő 14 munkanapon belül maradéktalanul visszautalja az előre kifizetett ellenértéket. A rendelkezésre nem álló termék ellenértékének visszautalásáért a Vásárlót nem terheli semmilyen többletköltség.

III. ELÁLLÁSI JOG:

3.1. A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. A Vásárló a termék visszaküldése után kérheti a Szolgáltatótól az általa kifizetett összeg visszatérítését. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
3.1.1. A termék kézhez vétele a személyes átvétel esetében a termék átvételének időpontja, házhoz szállítás esetén a termék futártól való átvételének időpontja. Az elállási határidő a termék kézhez vételét követő napon kezdődik. A kézhez vétel időpontját a Vásárló a személyes átvétel esetén blokkal, házhoz szállítás esetén a futártól kapott nyugtával köteles igazolni. A személyes átvétel nem zárja ki az interneten rendelt termékek esetében az elállási jog gyakorlását.
3.1.2. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (4027 Debrecen, Füredi utca 49-51.). A Szolgáltató a termék visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát. Ha a vevő a teljes megrendeléstől eláll, a Szolgáltató a visszaküldés szállításának költségeit nem téríti vissza. A rendeléstől való elállás esetén a Vásárlót így kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A Vevőnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásostól eltérő fuvarozási módot választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
3.1.3. A termék árának visszaküldéséhez olyan fizetési módot használunk, amit a Vásárló is választott megrendelése során. Ez alól kivételt képezhet, ha a Vásárló más fizetési módot kér, illetve más fizetési mód alkalmazásához kifejezett beleegyezését adta. Az összeg visszatérítésekor a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli, más fizetési mód választása esetén sem.
3.1.4. Olyan termékek átvételére nincs lehetőségünk, amit a Vásárló elállási jogával élve, de utánvéttel küld vissza.
3.1.5. A Vásárló elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl.
fotókönyv);
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
3.1.6. A visszaküldött áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését a Szolgáltató követelheti a Vásárlótól. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vásárlót terhelik. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
3.2. A Vásárló jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. A Vásárló ez esetben is kérheti az általa kifizetett összeg visszatérítését. Ebben az esetben a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. Ilyenkor kérjük központi telefonszámunkon jelezze elállási szándékát, hogy biztosan megállíthassuk a kiszállítási folyamatot!

IV. SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

4.1. KELLÉKSZAVATOSSÁG
A megrendelt termék(ek) hibája esetén a Vásárló a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján szavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. Bármilyen probléma esetén kérjük, először forduljon ügyfélszolgálatunkhoz (info@tesportshop.hu).
A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve
kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

4.2. TERMÉKSZAVATOSSÁG
Kellékszavatosság helyett a Vásárló a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vásárlónak kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

4.3. JÓTÁLLÁS
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vásárló a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vásárlót a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Kérjük a számlát őrizze meg, mivel a jótállást csak a számla megléte esetében tudjuk teljesíteni a megvásárolt termék(ek)re, ha az tartozékokkal együtt, hiánytalanul és eredeti csomagolásában jut vissza hozzánk.

V. KÉPEK/FELELŐSSÉG

Az Internetes oldalunkon található esetleges téves rendelési szám és ármegjelölésért felelősséget nem vállalunk.
Az oldalainkon található képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

VI. FIZETÉSI MÓDOK

- Készpénzes fizetés az áru személyes átvételekor üzletünkben
- Utánvétes készpénzes fizetés kiszállítás esetén a futárszolgálatnak
- Banki előreutalás (Bankszámla szám: 18400010-03784888-40100014, Címzett: Katker 2005 Kft.)
- Bankkártyás fizetés: az ERSTE Bank Hungary Zrt. partnere, a Global Payments Europe s.r.o szerverén történik a fizetés. A megrendelés véglegesítése után a rendszer átirányítja Önt a biztonságos fizetési oldalra, ahol kifizetheti rendelését bankkártyája segítségével.


VII. ÁRUÁTVÉTELI MÓDOK

- Személyes áruátvétel (díjmentesen: 4027 Debrecen Füredi út 49-51)
- Posta futárszolgálat útján: a szállítási díj 25 000 Ft alatti megrendelések esetén 1 290 Ft, amennyiben a csomag súlya nem haladja meg a 3 kg-ot, illetve a csomag méretének egyik oldala nem lépi át a 70 cm-es határt. A 3 kg-os súlyhatárt és a 70 cm-es mérethatárt átlépő csomagoknál a szállítás díja telefonos egyeztetés alapján történik. A 25 000 Ft-nál nagyobb összegű megrendeléseket ingyenesen szállítjuk házhoz.

A SzertárSport Webáruházban vásárolt termékek házhoz szállítása postai csomagküldő futárszolgálat útján történik. A csomagolás belföldön díjmentes.

A becsomagolt termékeket és a számlát a csomagküldő szolgálat útján küldjük el. A feladott csomagok várható kézbesítési ideje 1-3 munkanap és általában 10 - 16 óra között történik.
Az utánvétes megrendelések esetén az áru ellenértékének kifizetése a futárszolgálatnak készpénzben történik.

VIII. SZERZŐI JOG/FELELŐSSÉG

Az Internet műszaki jellemzőit tekintve nem garantálható az Interneten keresztül rendelkezésre bocsátott információk hitelessége, helyessége és teljessége. Szintén nem vállalunk garanciát a jelen honlapnak, valamint annak tartalmának elérhetőségére és működésére vonatkozólag.
A jelen honlap adatainak és információinak felhasználásából vagy nem elérhetőségéből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károk tekintetében, függetlenül azok okától, a felelősséget kizárjuk, amennyiben az jogilag megengedhető.
A Katker 2005 Kft. nem felelős az esetleges károkért a Vásárló számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.
A jelen honlap tartalmát szerzői jog védi. Az itt szereplő információk csak személyes felhasználásra szolgálnak.
Minden ezen túlmenő felhasználás, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre, sokszorosításra és a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint harmadik félnek történő továbbításra - részben vagy átdolgozott formában is - a www.szertarsport.hu Webáruház beleegyezése nélkül tilos.

IX. ADATVÉDELEM

A www.szertarsport.hu online Webáruház a regisztráció során a Vásárló által megadott adatokat a hatályos jogszabályokat és adatvédelmi irányelveket figyelembe véve kezeli és biztonsággal tárolja. Ezen adatokat harmadik fél számára nem adja ki és nem használja fel kéretlen reklám célokra. A Vásárló bejelentkezése után bármikor e-mailben kérheti személyes adatainak törlését adatbázisunkból, illetve felhasználói felületén is módosíthatja azokat. Kérjük kezelje megfelelő biztonsággal regisztrációs adatait a visszaélések és kellemetlenségek elkerülése érdekében - ennek estleges elmulasztásából származó minden felelősség a Vásárlót terheli.
A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: NAIH-78847/2014

X. EGYÉB

10.1. Az üzemeltető szabadon módosíthatja a vásárlási és a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege online megtalálható a weblapon.

10.2. Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, másodlagos vagy ártó szándékot tanúsít, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vásárló regisztrációját, vásárlását és a site további látogatásától eltilthatja.

10.3. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

10.4. A felhasználó a hírlevelek küldéséhez való önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

10.5. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

10.6. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@szertarsport.hu címen, illetve a +36 70 372 5000-es telefonszámon (munkanapokon 10:00-17:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

10.7. Fogyasztói panaszügyintézés írásban, ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@szertarsport.hu címen, illetve a +36 70 372 5000-es telefonszámon.

10.8. Önálló tárhelyszolgáltatója a Szolgáltatónak nincs, saját, bérelt szerveren történik a webáruház üzemeltetése.

Szerverbérlés a DoclerNet Hosting Kft-től történik:

Székhely: 1101 Budapest, Expo tér 5-7.
Cégjegyzékszám: 01-09-186097
Adószám: 24855608-2-41
Telefonszám: +36 1 432 3133
Rendszergazdai adminisztratív kapcsolattartó: enso@enso.hu.

XI. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

11.1. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):

Írásban az info@tesportshop.hu címen, telefonon a +36 70 372 5000-es telefonszámon, illetve személyesen a 4027 Debrecen, Füredi utca 49-51. szám alatt.

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását 11.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 11.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

11.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
HAJDÚ-BIHAR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720
Ügyintéző: Nemes Brigitta
E-mail: Nemes.Brigitta@hbkik.hu
bekelteto@hbkik.hu

ÜGYFÉLFOGADÁSI REND:
Kedd, Szerda, Csütörtök : 9.00-12.00 és 13.00-15.00
Hétfőn és pénteken az ügyfélfogadás szünetel.

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

?Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége itt érhető el.

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.


No products

To be determined Shipping
0 Ft‎ Tax
0 Ft‎ Total

Prices are tax included

Check out